*alt_site_homepage_image*
lt
de

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Austrijoje skelbia atranką į vairuotojo pareigybę nuo 2020 m. sausio 2 dienos

Lietuvos Respublikos ambasados Austrijos Respublikoje vairuotojas yra darbuotojas, dirbantis pagal terminuotą darbo sutartį. Pagrindinė vairuotojo pareiga yra vairuoti ir prižiūrėti tarnybinėms transporto priemones, vežti atstovybės darbuotojus, svečius, delegacijas. Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.

Specialieji reikalavimai vairuotojo pareigybei:

           1. turėti vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;

           2. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;

           3. turėti automobilių eksploatavimo įgūdžių, žinoti automobilio veikimo principus ir sandarą;

           4. žinoti įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius eismo saugumą, automobilių transporto darbo saugos    taisykles, pirmosios medicinos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam tvarką ir būdus;

           5. išmanyti ambasados, ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisykles;

           6. žinoti ir deramai parinkti vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutus, sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą;

           7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Darbuotojo funkcijos:

           1. vairuoja tarnybinę(es) transporto priemonę(es);

           2. veža ambasados darbuotojus, delegacijas, atstovybės svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų;

           3. prižiūri tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) techninę būklę, vidaus ir išorės švarą;

           4. rūpinasi transporto priemonės(ių) techniniu aptarnavimu, prireikus organizuoja jos(jų) remontą;

           5. rūpinasi tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) draudimo reikalais;

           6. laiku ir atsakingai pildo su transporto priemone(ėmis) ir vairavimu susijusius dokumentus, tvarko transporto priemonės(ių) degalų ir kitų sąnaudinių medžiagų ir ridos apskaitą;

           7. pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir kt. ir atitinkamai paima iš jų;

          8. prireikus pakrauna ir iškrauna transporto priemonę(es), gabena krovinius į atstovybę ir iš jos; 

          9. prisideda organizuojant ambasados renginius ir priėmimus;

          10. užtikrina ambasados pastatų (įskaitant ir rezidenciją), tarnybinių patalpų, inžinerinių sistemų, informacinių technologijų įrenginių, signalizacijų techninę priežiūrą ir eksploataciją, organizuoja jų remonto darbus;

           11. atlieka smulkius remonto darbus;

           12. valo dulkes nuo šviestuvų, stalinių elektros lempų ir kitų elektros įrenginių;

           13. ruošia ambasados patalpas, inventorių įvairiems reprezentaciniams renginiams, po jų jas sutvarko ir suplauna indus;

           14. pastebėjęs baldų, sienų, durų, santechnikos ir kitų įrenginių gedimus, nedelsdamas apie tai informuoja  už ūkinę-administracinę veiklą atsakingą ambasados darbuotoją;

          15. vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

 

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką į Lietuvos Respublikos ambasadą Austrijoje paštu: Löwengasse 47/4, 1030 Wien arba elektroniniu paštu: amb.at@urm.lt  iki 2019 m. spalio 11 d. 17:00 valandos. Informuosime tik atrinktus kandidatus.