*alt_site_homepage_image*
lt
de

Užsienio valstybėje įregistruotos mirties įtraukimas į apskaitą

Užsienio valstybėje įregistruotos mirties įtraukimas į apskaitą

Prašymas užsienio valstybėje įregistruotą mirtį įtraukti į apskaitą Lietuvoje pateikiamas tiesiogiai, t.y. atvykus į Lietuvos Respublikos ambasadą Austrijos Respublikoje. Pateikiama:

  • Užpildytas “Prašymas įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotą mirtį”;
  • Austrijos Respublikos mirties liudijimas ir vertimas į lietuvių kalbą. Jei pateikiamas Išrašas iš mirties akto įrašo (Auszug aus dem Sterbeeintrag) - Formule C (išduotas taikant 1976 m. rugsėjo 8 d. Vienoje pasirašytą konvenciją), tuomet šio dokumento versti į lietuvių kalbą nereikia;
  • Mirusiojo Lietuvos Respublikos paso arba asmens tapatybės kortelės kopija (jeigu įmanoma pateikti);
  • Jeigu pageidaujate, kad konsulinė įstaiga mirties įrašą liudijantį išrašą atsiųstų registruotąja pašto siunta konsulinei įstaigai pateikiama:
  • Užpildytas “Prašymas dėl dokumento siuntimo paštu”;
  • Užpildytas “Prašymas dėl dokumento pareikalavimo”;
  • Registruotas vokas už kurį sumokėta arba apmokėti siuntimo išlaidas;

Konsulinis mokestis už dokumentų dėl užsienio valstybėje įregistruotų ar patvirtintų civilinės būklės aktų įtraukimo į apskaitą priėmimą ir perdavimą – 30 EUR.

Konsulinis mokestis už mirties įrašą liudijančio išrašo pareikalavimą iš Civilinės metrikacijos skyriaus Lietuvoje yra 20 EUR.

Konsulinis mokestis už Lietuvos Respublikos ambasados Austrijos Respublikoje išduotą mirties įrašą liudijantį išrašą – 5 EUR.

Mokestis mokamas banko kortele ambasadoje pateikiant dokumentus arba pavedimu iš anksto.

Sąskaitos rekvizitai:

UniCredit Bank Austria AG
Empfänger: Botschaft der Republik Litauen, Wien
IBAN: AT49 1100 0012 1001 1100
BIC: BKAUATWW

SVARBU:

Dėl atvykimo datos ir laiko reikalinga registruotis iš anksto elektroniniu būdu.

Jūsų pateiktas prašymas įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotą mirtį yra perduodamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Teisės departamento Civilinės metrikacijos skyriui.

Prašymų formos

Nuo 2020 m. spalio 31 d., įsigaliojus Civilinės būklės aktų registravimo taisyklių pakeitimams, prašymus dėl civilinės būklės aktų registravimo ir kitų paslaugų (įrašų pakeitimo, įtraukimo į apskaitą, išrašų išdavimo ir pan.) galima pateikti bet kuriai civilinės metrikacijos įstaigai tiesiogiai, t.y. atvykus į Civilinės metrikacijos įstaigas Lietuvoje, registruotu paštu arba per kurjerį, taip pat per Metrikacijos paslaugų informacinę sistemą. Tokiu atveju paslauga kainuotų pigiau, nei teikiant prašymą per konsulinę įstaigą.“