*alt_site_homepage_image*
lt
de

Registracija lankytojų priėmimui

Registracija lankytojų priėmimui

Jeigu ketinate kreiptis į ambasadą dėl paso arba asmens tapatybės kortelės išdavimo arba keitimo, santuokos, ištuokos, vaiko gimimo apskaitymo, notarinio veiksmo atlikimo, konsulinės pažymos išdavimo arba kitais konsuliniais klausimais, dėl konkretaus priėmimo laiko būtina užsiregistruoti elektroninėje lankytojų priėmimo registracijos sistemoje. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kiekvienai atskirai paslaugai reikia užsiregistruoti atskirai.

 El. lankytojų registracija

Registruotis iš anksto elektroninėje lankytojų priėmimo registracijos sistemoje nereikia, teikiant pranešimą, kad asmens dokumentas prarastas, prašant išduoti laikinąjį pasą ar asmens grįžimo pažymėjimą bei kitais skubiais atvejais, kreipiantis dėl konsulinių paslaugų atlikimo. Rekomenduojame tokiais atvejais skambinti tel. +43 1 710 9758 arba +43 1 718 5467.

Prašymus, susijusius su Lietuvos Respublikos pilietybės įgijimu ir pranešimus, susijusius su užsienio valstybės pilietybės gavimu ir reikalingus dokumentus asmenys gali pateikti tik naudodamiesi Lietuvos migracijos informacine sistema MIGRIS, t. y. tik elektroniniu būdu. Pateikus prašymus per MIGRIS sistemoje, ambasadoje galėsite patvirtinti elektroniniu būdų pateiktų dokumentų autentiškumą. Šiai paslaugai taip pat būtina registruotis iš anksto.