Rugsėjo 14-15 d. rengiama konsulinė misija Insbruke
Lietuvos Respublikos ambasada Austrijoje 2023 m. rugsėjo 14-15 d. rengia konsulinę misiją Insbruke.
Lietuvos konsulinis pareigūnas tomis dienomis priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:
- prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
- ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
- prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
- pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
- prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
- prašymus pakeisti vardą, pavardę;
- prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
- prašymus išduoti konsulines pažymas.
Konsulinė misija vyks Insbruko miesto rotušėje, adresu: Maria-Theresien Strasse 18 (ketvirtas aukštas, posėdžių salė Nr. 6103), 6020 Innsbruck, asmenys bus priimami rugsėjo 14-15 dienomis nuo 9.00 iki 12.00 val. ir nuo 13.00 iki 16.00 val.
Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje (3. Paslaugos → Konsulinė misija) iki rugsėjo 1 dienos. Viena registracija vienam asmeniui. Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia). Ambasada kiekvienam užsiregistravusiam nurodys konsulinio mokesčio sumą, kurią reikės iš anksto pervesti į ambasados sąskaitą (grynieji pinigai konsulinės misijos metu nebus priimami):
Bankas: UniCredit Bank Austria AG
Gavėjas: Botschaft der Republik Litauen, Wien
IBAN: AT49 1100 0012 1001 1100
BIC: BKAUATWW
Informacija apie konsulinės misijos pareigūnų atliekamas funkcijas ir reikalingus pateikti dokumentus skelbiama Lietuvos ambasados Austrijoje interneto svetainėje, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu [email protected]. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.
Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų:
- pranešimas apie asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančio dokumento praradimą;
- išvykimo iš Lietuvos deklaravimas;
- pažymos apie pradėtą ikiteisminį tyrimą ar teistumą (neteistumą) išdavimas;
- užsienyje registruotų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje;
- civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų ir jų daugiakalbių formų išdavimas;
- pažymų dėl šeiminės padėties ir apie kliūčių santuokai nebuvimą išdavimas;
- gimimo registravimas;
- tėvystės pripažinimo registravimas;
- prašymo registruoti santuoką pateikimas;
- vardo, pavardės keitimas dėl užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įtraukimo į apskaitą Lietuvoje;
- sutarčių, įgaliojimų, pareiškimų ir kitų dokumentų tvirtinimas (išskyrus testamentų tvirtinimą ir jų priėmimą saugoti bei fakto, kad asmuo gyvas ir yra tam tikroje vietoje, tvirtinimą);
Elektroninio archyvo informacinė sistema
- darbo stažą ir gautą atlyginimą patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- civilinį metrikacijos faktą (gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo ar mirties) iki 2007 metų patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- gyvenimo Lietuvoje faktą (iki 1942 m.) ir šeimos sudėtį patvirtinančių dokumentų išdavimas;
- kitų dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimas.