Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA AUSTRIJOS RESPUBLIKOJE, SLOVAKIJOS RESPUBLIKAI, KROATIJOS RESPUBLIKAI, SLOVĖNIJOS RESPUBLIKAI

Adresas: Löwengasse 47/4, 1030 Vienna, AUSTRIA LR ambasados Zagrebo skyrius: Miramarska 23, 10000 Zagreb CROATIA

plačiau »

Tel. Lietuvos Respublikos ambasada Vienoje +43 1 718 5467; Lietuvos Respublikos ambasados Zagrebo skyrius +38 5164 47785
Faksas Lietuvos Respublikos ambasada Vienoje +43 1 718 5469; Lietuvos Respublikos ambasados Zagrebo skyrius +38 5164 47789
El. paštas

Lietuvos Respublikos ambasados Austrijos Respublikoje Zagrebo skyrius skelbia atranką į sekretorės (-iaus) pareigybę nuo 2018 m. sausio 1 dienos. Atrinktam kandidatui, pasirašius terminuotą darbo sutartį, bus mokamas nustatyto dydžio darbo užmokestis

Sukurta 2017.10.02 / Atnaujinta 2017.10.02 16:36

Lietuvos Respublikos ambasados Austrijos Respublikoje Zagrebo skyriaus sekretorė (-ius) yra darbuotojas, dirbantis pagal terminuotą darbo sutartį.

Reikalavimai:

  • Turėti aukštąjį arba jam prilygstantį išsilavinimą.
  • Mokėti anglų ir kroatų kalbas (raštu ir žodžiu) ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu ir puikiai mokėti lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu).
  • Gebėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu), sugebėti naudotis šiuolaikinėmis informacinės technologijos priemonėmis.
  • Išmanyti raštvedybą.
  • Išmanyti diplomatinio protokolo bei etiketo ypatumus.
  • Būti susipažinusiam su Kroatijos įstatymais reglamentuojančiais užsienio diplomatinių atstovybių veiklą.
  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos veiklą.
  • Turėti puikius bendravimo, planavimo ir darbo organizavimo įgūdžius.
  • Sugebėti dirbti savarankiškai ir komandoje.

 

Pagrindinės funkcijos:

  • Rengti atstovybės korespondenciją (raštus, laiškus, notas, atsakymus į tarptautiniųorganizacijų bei Kroatijos institucijų paklausimus) anglų, kroatų bei lietuvių kalbomis.
  • Koordinuoti ambasadoriaus darbotvarkės ir socialinės veiklos klausimus
  • Organizuoti susitikimus, renginius ir delegacijų vizitus.
  • Tvarkyti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, archyvuoti dokumentus.
  • Priimti skambučius, teikti informaciją.
  • Vykdyti kitus atstovybės vadovo pavedimus.

 

Privalumai:

  • Panašaus pobūdžio darbo praktika.
  • Kitų užsienio kalbų mokėjimas.

 

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2017 m. spalio 12 d. (imtinai) atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) lietuvių ir anglų kalbomis bei motyvacinį laišką el. pašto adresu [email protected] 

Informuosime tik atrinktus kandidatus, kurie bus pakviesti pokalbio į atstovybę.

Naujienlaiškio prenumerata